Obchodní podmímky 

Obchodní podmínky


Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smluvního vztahu mezi dále uvedeným poskyto-

vatelem služeb a/nebo produktů a účastníkem těchto služeb, programů, workshopů, meditací,

terapií a dalších akcí realizovaných poskytovatelem (dále jen "Obchodní podmínky").

1.OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1. Kontaktní údaje poskytovatele jsou:

Karla Bartíková dipl. um.

IČO: 74957317

sídlo/místo podnikání: Ladičkárna, V Průhonu 232, Svojetice (adresa pro doručování)

adresa elektronické pošty: karlitomiss@gmail.com

kontaktní telefon: 724 119 197

1.2. Obchodní podmínky se vztahují na poskytování služeb a/nebo prodej produktů poskyto-

vatelem, blíže vymezují práva a povinnosti účastníků smluvního vztahu a jsou jeho nedíl-

nou součástí. Jsou zveřejněny na webových stránkách poskytovatele www.frekvenc-

nienergetika.cz.

1.3. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami též

občanským zákoníkem (zákonem č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zá-

konem č. 634/1992 Sb.).

2.UZAVŘENÍ SMLOUVY

2.1. Poskytovatel poskytuje fyzickým osobám (dále jen "uživatel") možnost zúčastnit se jím

pořádaných programů, workshopů, meditací, konzultací a dalších akcí prezenční a/nebo

online formou (dále jen "služba"). Nabídka služeb je uvedena na webových stránkách po-

skytovatele. Obsahuje označení služby, popis jejích hlavních vlastností, informace o času

a místě jejího konání, údaje o ceně, případně možnosti uhrazení ceny ve splátkách. Není-

li uvedeno jinak, je cena uvedena včetně DPH. Nabídka služeb zůstává v platnosti

po dobu, kdy je zobrazována na webových stránkách poskytovatele.

2.2. Uživatel se registruje k nabízené službě písemnou přihláškou, v níž vyplní všechny poža-

dované údaje a zašle ji na elektronickou adresu poskytovatele. Údaje uvedené uživatelem

v přihlášce jsou považovány za pravdivé, závazné a důvěrné. V přihlášce uživatel dekla-

ruje svůj závazek účastnit se nabízené služby a stvrzuje, že se seznámil s obchodními

podmínkami.

2.3. Smluvní vztah mezi poskytovatelem a uživatelem vzniká potvrzením přihlášky ze strany

poskytovatele doručeným na elektronickou adresu uživatele (nikoliv odesláním přihlášky

či úhradou ceny). Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout přihlášku bez uvedení dů-

vodu. Pokud již došlo ze strany uživatele k úhradě služby, bude platba vrácena nejpozději

do 14 dní na bankovní účet, z nějž byla provedena.

2.4. Uživatel vyjadřuje svůj výslovný souhlas s použitím prostředků komunikace na dálku při

uzavírání smlouvy. Náklady s tím spojené nese uživatel ze svého.3.2.5. Při uzavření smlouvy o poskytnutí digitálního obsahu jako je online kurz, video nebo au-

diozáznam, webinář, e-book apod. (dále jen "online produkt") se ustanovení tohoto

článku použijí analogicky. Při prodeji online produktů je poskytovatel povinen uvést nad

rámec údajů uvedených v článku 2.1. také popis potřebného technického vybavení pro

zpřístupnění digitálního obsahu a dobu, na kterou je digitální obsah zpřístupněn.

2.6. Při prodeji hmotných produktů může být kupní smlouva mezi stranami uzavřena i ústní

formou. Popis takového produktu a způsob jeho použití je uveden na webových stránkách

poskytovatele nebo sdělen uživateli jiným vhodným způsobem.

CENA, ZPŮSOB ÚHRADY, DODACÍ PODMÍNKY

3.1. Cena služeb a online produktů je uvedena na webových stránkách poskytovatele, cena

hmotných produktů je stanovena platným ceníkem poskytovatele, který je uživateli na vy-

žádání k dispozici. Není-li stanoveno jinak, je cena služby/produktu vždy uvedena včetně

DPH.

3.2. Cena se hradí jednorázově nebo na splátky dle splátkového kalendáře uvedeného u kon-

krétní služby/produktu. V případě některých služeb/produktů může být požadováno uhra-

zení rezervačního poplatku ve výši uvedené u konkrétní služby/produktu. Tento rezervační

poplatek se započítává na úhradu ceny služby/produktu.

3.3. Není-li stanoveno nebo dohodnuto jinak, je cena splatná do sedmi dnů od uzavření

smlouvy a je obvykle hrazena bezhotovostním převodem na účet poskytovatele. Za za-

placení se považuje připsání příslušné částky na účet poskytovatele.

3.4. Dodáním služby se rozumí poskytnutí služby ve sjednaném čase a místě. Dodáním online

produktu se rozumí zaslání přístupových údajů k uživatelskému účtu, kde bude digitální

obsah sdílen, nebo zaslání odkazu, na kterém je možné digitální obsah stáhnout nebo

otevřít. Odesláním přístupových údajů nebo odkazu na elektronickou adresu uživatele je

povinnost poskytovatele dodat online produkt splněna bez ohledu na to, zda a kdy uživa-

tel digitální obsah využije. Doba, po kterou bude mít uživatel k online produktu přístup, je

stanovena poskytovatelem na webu v rámci popisu online produktu.

3.5. Uživatel je srozuměn s tím, že pro řádné užívání online produktů je třeba disponovat

z jeho strany hardwarovým a softwarovým vybavením umožňujícím přehrávání video

a audio souborů, otevření dokumentů ve formátu docx., pdf. apod., dále připojením k in-

ternetu s dostatečnou rychlostí připojení a funkční e-mailovou schránkou schopnou při-

jímat zprávy. Nesplnění těchto požadavků jde k tíži uživatele.

3.6. Dodáním hmotného produktu se rozumí předání produktu přímo uživateli nebo předání

produktu k přepravě na adresu uvedenou uživatelem. Poskytovatel nenese odpovědnost

za nedoručení zásilky přepravcem. Při prodeji hmotného produktu přechází vlastnické

právo na uživatele zaplacením kupní ceny.

3.7. Poskytovatel vystaví za platbu provedenou uživatelem daňový doklad – fakturu, který

slouží jako doklad o zakoupení služby či produktu. Poskytovatel není plátcem daně z při-

dané hodnoty.3.8. Poskytovatel je oprávněn v odůvodněných případech změnit termín poskytování služby.

O takové změně je povinen uživatele informovat v přiměřeném předstihu před původně

stanoveným termínem poskytnutí služby.

4.ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE

4.1. Odstoupení od smlouvy ze strany uživatele

4.1.1. Je-li uživatel spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy o poskytnutí služby

nebo prodeje hmotného produktu ve lhůtě čtrnácti dnů od uzavření smlouvy, a to

bez udání důvodu a jakékoliv sankce ve smyslu § 1829 odst. 1 občanského zákoníku,

pokud již služba nebyla poskytnuta nebo nebylo započato s jejím poskytováním

s předchozím souhlasem uživatele.

4.1.2. Právo odstoupit od smlouvy dle předchozího odstavce uživatel nemá v případě do-

dání online produktu s digitálním obsahem, který není na hmotném nosiči, poté, co

bylo se souhlasem uživatele započato s plněním před uplynutím čtrnáctidenní lhůty

pro odstoupení od smlouvy (např. po zaplacení ceny). Právo na odstoupení od

smlouvy uživatel nemá rovněž v případech, kdy již bylo s jeho souhlasem plnění

zcela nebo zčásti poskytnuto. V případě odstoupení od smlouvy o dodání online

produktu bude poskytnutý přístup k digitálnímu obsahu deaktivován.

4.1.3. Odstoupení je možno provést oznámením o odstoupení od smlouvy na e-mailovou

kontaktní adresu poskytovatele dle čl. I.1. obchodních podmínek. Není-li uživatel

spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy z důvodů stanovených zákonem.

4.1.4. V případě odstoupení od smlouvy bude cena služby či produktu vrácena na účet uži-

vatele, a to nejpozději do čtrnácti dnů od řádného odstoupení od smlouvy, pokud již

služba nebo její část nebyla poskytnuta.

4.2. Odstoupení od smlouvy ze strany poskytovatele

4.2.1. Poskytovatel je oprávněn od smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu zjistí-li, že

uživatel porušil smlouvu podstatným způsobem. Za podstatné porušení se pova-

žuje, mimo jiné, prodlení kupujícího s úhradou ceny služby/produktu, části ceny

služby nebo rezervačního poplatku delší než deset dnů po době splatnosti a poru-

šení autorských práv, zejména šíření díla bez souhlasu poskytovatele.

4.3. Práva a povinnosti z vadného plnění

4.3.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti poskytovatele za vady, tj.

práv z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména

ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského záko-

níku).

4.3.2. Poskytovatel odpovídá uživateli, že poskytnutá služba/produkt nemají vady a že od-

povídají svým charakterem, obsahem a vlastnostmi nabídce učiněné poskytovate-

lem. Při poskytnutí digitálního obsahu s časově neomezeným přístupem odpovídá

poskytovatel za vady, které měl digitální obsah při dodání. Je-li uživatel spotřebite-

lem a vada online produktu se projeví v průběhu 1 roku od dodání, má se za to, že

byl produktu vadný již při dodání. Tato doba neběží po dobu, po kterou spotřebitelnemůže produkt užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně. Není-li uživatel spotře-

bitelem, je jeho povinností vadu prokázat.

4.3.3. Uživatel má právo uplatnit reklamaci služby realizované poskytovatelem v případě,

že služba nesplňuje podmínky podle čl. 4.3.2. Obchodních podmínek. Reklamaci

služby je uživatel povinen uplatnit písemně bez zbytečného odkladu poté, co vadu

zjistil, nejpozději však do 2 měsíců od jejího poskytnutí. V reklamaci je uživatel povi-

nen uvést své jméno, příjmení, kontaktní údaje a popis, v čem spatřuje vadu služby,

a je povinen doručit ji na adresu elektronické pošty poskytovatele dle čl 1.1. Ob-

chodních podmínek. Nebude-li mít písemnost uživatele uvedené náležitosti, ne-

bude považována za reklamaci.

4.3.4. Uživatel má právo uplatnit reklamaci hmotného a online produktu v případě, že pro-

dukt nesplňuje podmínky podle čl. 4.3.2. Obchodních podmínek. Reklamaci pro-

duktu může uživatel uplatnit u poskytovatele způsobem uvedeným v čl. 4.3.3. Ob-

chodních podmínek bez zbytečného odkladu po zjištění vady, nejpozději však do 2

let od dodání zboží. Ustanovení čl. 4.3.2. tím není dotčeno. Uživatel může požadovat

bezplatné odstranění vady, přiměřenou slevu z ceny a není-li to povaze vady neú-

měrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), dodání nové věci

bez vad. Není-li oprava nebo výměna možná, na základě odstoupení od smlouvy

může uživatel požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

4.3.5. Poskytovatel prověří opodstatněnost reklamace služby/produktu a v případě její

oprávněnosti navrhne uživateli vhodné řešení.

4.3.6. Poskytovatel není povinen reklamačnímu nároku uživatele vyhovět, pokud prokáže,

že uživatel před převzetím o vadě služby/produktu věděl nebo ji sám způsobil. V pří-

padě reklamace online produktů poskytovatel neodpovídá za vady vzniklé v dů-

sledku nedostatečného technického vybavení uživatele a/nebo nedodržením po-

kynů k jejich užívání. V případě reklamace produktů poskytovatel neodpovídá

za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

4.3.7. Reklamace bude poskytovatelem vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději

do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, nebude-li dohodnuto jinak. O způsobu vy-

řízení reklamace bude uživatel informován emailem na jím sdělenou kontaktní ad-

resu.

5.ZRUŠENÍ ÚČASTI, STORNO PODMÍNKY

5.1. Zruší-li uživatel jednostranně svoji účast na poskytování služby v trvání 2 a více víkendů

před jejím zahájením, platí dále uvedené storno podmínky, není-li stanoveno jinak:

5.1.1. Při zrušení účasti v období více než 90 dní před stanoveným termínem poskytnutí

služby, je uživatel povinen uhradit poskytovateli rezervační poplatek stanovený pro

konkrétní službu. Byl-li rezervační poplatek uhrazen, uživateli se nevrací.

5.1.2. Při zrušení účasti v období 90–30 dní před stanoveným termínem poskytnutí služby

je uživatel povinen uhradit poskytovateli 50 % ceny služby (jedná-li se o vícedenní

službu, vychází se z ceny celé vícedenní služby).5.1.3. Při zrušení účasti v období méně než 30 dní před stanoveným termínem poskytnutí

služby je uživatel povinen uhradit poskytovateli 100 % ceny služby (jedná-li se o ví-

cedenní službu, vychází se z ceny celé vícedenní služby).

5.2. Zruší-li uživatel jednostranně svoji účast na poskytování služby v trvání kratším než 2 ví-

kendy před jejím zahájením, platí dále uvedené storno podmínky, není-li stanoveno jinak:

5.2.1. Při zrušení účasti v období více než 30 dní před stanoveným termínem poskytnutí

služby je uživatel povinen uhradit poskytovateli poplatek ve výši 1 000,- Kč.

5.2.2. Při zrušení účasti v období méně než 30 dní před stanoveným termínem poskytnutí

služby je uživatel povinen uhradit poskytovateli 50 % ceny služby (jedná-li se o více-

denní službu, vychází se z ceny celé vícedenní služby).

5.2.3. Při zrušení účasti v období méně než 24 hodin před stanoveným termínem poskyt-

nutí služby je uživatel povinen uhradit poskytovateli 100 % ceny služby (jedná-li se o

vícedenní službu, vychází se z ceny celé vícedenní služby).

5.3. Nedostaví-li se uživatel ve sjednaném termínu poskytování služby bez náležité omluvy, je

povinen uhradit poskytovateli 100 % ceny služby (jedná-li se o vícedenní službu, vychází

se z ceny celé vícedenní služby).

5.4. Uživatel bere na vědomí, že poskytovatel je oprávněn na základě vlastního uvážení kdy-

koliv ukončit jeho účast na poskytování služby. V takovém případě bude uživateli vrácena

dosud nevyčerpaná část ceny služby, popřípadě rezervačního poplatku.

5.5. Ukončí-li uživatel jednostranně svoji účast na poskytování služby v průběhu jejího posky-

tování, cena za službu (i za její nevyčerpanou část), ani rezervační poplatek, se nevrací.

6.VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

6.1. Služby a produkty poskytovatele slouží pro vzdělávací a informační účely v oblasti frek-

venční rezonance a hloubkové buněčné muzikoterapie a nenahrazují lékařskou ani psy-

choterapeutickou péči.

6.2. Účast na poskytování služby je zcela dobrovolná a uživatel nese po celou dobu jejího po-

skytování plnou zodpovědnost za svůj fyzický a psychický stav. Uživatel bere na vědomí,

že pokyny a doporučení v průběhu poskytování služby jsou pouze návrhy, kterými se uži-

vatel řídí dle vlastního uvážení a na vlastní odpovědnost.

6.3. Uživatel se zavazuje informovat poskytovatele o jakýchkoliv závažných fyzických či psy-

chických obtížích či léčbě, kterou podstupuje a v případě pochybností je povinen vhod-

nost své účasti konzultovat se svým ošetřujícím lékařem.

7.ZPRACOVÁNÍ A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

7.1. Uživatel bere na vědomí, že v rámci poskytování služeb/produktů dochází ke zpracování

jeho osobních údajů poskytovatelem jakožto správcem osobních údajů. Poskytovatel

svou informační povinnost vůči uživateli ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a

Rady (EU) 2016/679 související se zpracováním osobních údajů uživatele plníprostřednictvím samostatného dokumentu Zpracování a ochrana osobních údajů, který

je k dispozici na webových stránkách poskytovatele.

7.2. Poskytovatel plně respektuje důvěrnost osobních údajů poskytnutých uživatelem.

Osobní údaje jsou použity k realizaci smluvního vztahu, včetně nezbytných účetních ope-

rací, vystavení daňových dokladů, pro komunikaci s uživatelem apod. Tato data jsou uklá-

dána v databázi s přísným zabezpečením proti zneužití a nejsou poskytována třetím oso-

bám.

7.3. Uživatel souhlasí s tím, že poskytovatel může v průběhu poskytování služby pořizovat zvu-

kové či obrazové záznamy, které slouží poskytovateli k vyhodnocení kvality poskytované

služby a/nebo pro marketingové účely poskytovatele, přičemž bere na vědomí, že v rámci

tohoto záznamu může být zachycena jeho podobizna nebo zvukový či obrazový záznam.

Uživatel poskytuje tento souhlas na dobu 5 let a má právo jej kdykoliv odvolat.

8.ZABEZPEČENÍ A OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV

8.1. Postupy a písemné materiály používané v rámci poskytování služeb a/nebo online pro-

duktů, které jsou výsledkem tvůrčí duševní činnosti poskytovatele, jsou předmětem du-

ševního vlastnictví a jsou v plném rozsahu chráněny autorským právem. Jakékoliv jejich

šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu poskytovatele je zakázáno.

8.2. Uživatel není oprávněn pořizovat jakékoliv záznamy, ať obrazové či zvukové, nebo bez vě-

domí a souhlasu poskytovatele jakýmkoliv způsobem šířit jeho autorské dílo. Uživatel od-

povídá poskytovateli za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způ-

sobí.

8.3. Porušení tohoto ustanovení se považuje za podstatné porušení smlouvy a poskytovatel

je v případě jeho zjištění oprávněn odmítnout další poskytování služeb, ukončit smluvní

vztah s uživatelem a/nebo znepřístupnit digitální obsah online produktů.

9.ROZHODNÉ PRÁVO A ŘEŠENÍ SPORŮ

9.1. Právní vztahy mezi poskytovatelem a uživatelem se řídí českým právem, a to i v případě,

že právní vztah založený smlouvou obsahuje zahraniční prvek.

9.2. Pokud mezi poskytovatelem a uživatelem dojde ke sporu, vyplývajícího z jejich smluvního

vztahu nebo v přímé souvislosti s ním, strany se zavazují řešit jej primárně smírnou ces-

tou. V případě, že nalezení smírného řešení mezi stranami nebude dosaženo, má spotře-

bitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení je podle zákona

č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti

k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce

www.coi.cz.

10.ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1. Obchodní podmínky jsou zveřejněny na webových stránkách poskytovatele a jsou ne-

dílnou součástí smlouvy uzavřené mezi poskytovatelem a uživatelem. Ustanovení ob-

chodních podmínek se použijí, nestanoví-li uzavřená smlouva něco jiného.10.2. 10.3. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek. Nová verze obchod-

ních podmínek je vždy zveřejněna na webových stránkách poskytovatele a označena

datem účinnosti.

Poskytovatel si vyhrazuje právo u vybraných služeb/produktů upravit další práva a po-

vinnosti smluvních stran nad rámec těchto obchodních podmínek. Tato práva a povin-

nosti budou vždy uvedena na webových stránkách v popisu služby/produktu a mají

přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

10.4. V případě změny obchodních podmínek jsou závazné obchodní podmínky účinné

v době uzavření smlouvy.

10.5. Toto znění obchodních podmínek je platné a účinné od 1.9.2025.